چرا پایپ دکو؟

چرا پایپ دکو؟

 

تنوعی که درعرضه لوازم چیدمان داخلی وجود دارد، باعث شده تا مشتریان هنگام انتخاب بهترین محصولات برای استفاده در دکوراسیون داخلی خود دچار سردرگمی بشوند. پیشنهاد ما، به طبع، محصولات پایپ دکو است! اما به چه علت چنین ادعا و چنین پیشنهادی داریم؟ چرا باید از میان تمام گزینه‌های متنوع پیش‌رویتان، انتخابتان پایپ دکو باشد؟ کدام ویژگی‌های پایگ دکو به آن نسبت به دیگران برتری می‌بخشد؟

جواب این سوالات همان چیزی است که در این مقاله از وبلاگ پایپ دکو بر آنیم تا به آن پرداخته و با برشمردن مزایای محصولات پایپ دکو، تصمیم‌گیری را کمی برای شما آسان‌تر کرده و تاکید کنیم که چرا پایپ دکو، نه دیگران!

در ادامه خواهید خواند...

استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه

گروه پایپ دکو، برای تضمین کیفیت مثال‌زدنی محصولات خود، از مرغوب‌ترین مواد اولیه از جمله چوب‌های مستحکمی همچوم چوب روس و گردو و همچنین ضخیم‌ترین و باکیفیت‌ترین لوله‌ها استفاده می‌کند. علاوه بر آن، سندبلاست‌ قطعات چوبی و استفاده از لاک پوششی محافظ برای قطعات فلزی موجل ماندگاری هرچه‌بیشتر محصولات پایپ دکو می‌شود.

رنگ آمیزی الکترواستاتیک و آبکاری دوپوششه قطعات فلزی

رنگ آمیزی فلزات با رنگ الکترواستاتیک فرایندی است که در آن با استفاده از الکتریسیتۀ ساکن، نوعی رنگ پودری به سراسر سطح فلزات می‌چسبد. نقطه قوت این متد رنگ‌رزی این است که تا زمانی که تمام سطح فلز کاملا با ذرات رنگ پوشیده نشده باشد، فلز به جذب ذرات رنگ ادامه می‌دهد؛ درنتیجه هیچ قسمتی از فلز بدون رنگ باقی نخواهد ماند و سراسر قطعه، رنگی یکنواخت خواهد داشت. علاوه بر آن، برای ماندگاری و دوام هرچه‌بیشتر رنگ فلزات، نه تنها تمامی قطعت فلزی دو مرتبه آبکاری می‌شوند بلکه لاک پوششی بی‌رنگی هم برای محافظت بیشتر روی قطعات زده می‌شود.

سندبلاست قطعات چوبی

عملیات سندبلاست چوب یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای بهبود ظاهر چوب بوده که هر گونه الودگی یا پوسیدگی را از سطح چوب برطرف و آن را هموار و صیقلی می‌کند. سندبلاست چوب منجر به پاک شدن هرگونه غبار، رنگ، زنگ، چربی و آلودگی از سطح چوب شده، جلای خاصی به آن بخشیده و براقیت جالب‌توجهی ایجاد می‌کند.

سازگار با انواع طراحی داخلی معاصر

از ابتکارات گروه پیپ دکو، بکارگیری لوله در محصولات چیدمان داخلی است. لوله که از قدیم در سبک‌های طراحی داخلی همچون سبک اینداستریال وجود داشته است، مجددا حضور پررنگی در سبک‌های طراحی داخلی مدرن و پست‌مدرن پیدا کرده است. لوله در کنار چوب، چرم و رنگ‌های خنثی از اصلی‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی معاصر همچون سبک مدرن، بوهو، مینیمال، استیم پانک و ... است.

قابلیت سفارشی‌سازی

در پایپ دکو بالاترین اولویت همواره نیاز، خواسته و خلاقیت مشتری است. اگر بخشی از محصول موردنظر باب میل یا طبق سلیقه شما نبود، تغییرات مد نطر خود را به ما اطلاع داده و محصول را همانگونه که می‌پسندید تحویل بگیرید. علاوه بر آن، اگر ایده‌ای در ذهن دارید و محصولی مشابه یا مطابق آن پیدا نمی‌کنید، تنها کافیست تا ایده خود را با متخصصان ما در میان بگذارید تا محصول اختصاصی خودتان را درب منزل تحویل بگیرید! از ایده تا واقعیت در پایپ دکو تنها چند کلیک فاصله است!

پشتیبانی بی‌قید و شرط

سوالی، انتقادی یا پیشنهادی دارید؟ پشتیبانی تیم پایپ دکو تمام روزهای کاری پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید